Måndag igen...

Igår åt jag och Emilia massor med gott, även pizza! Provade det första gången sen i Kroatien haha... Mådde iallafall jätteilla efter det men ja tänkte inte mer på det!
Men inatt har jag vaknat 2 gånger och behövt kräkas... Så gick inte till skolan idag så missade min bästis födelsedag:(( men vill ju inte smitta henne dock haha..
Har iallafall inte ätit på ganska länge nu och alla lägger ut jättegod mat och ååh vill ha haha..
Jaja har kollat på första Batman filmen idag och nu kollar jag på den andra!
Hoppas jag blir bättre imorgon för det är bara 2 dagar kvar sen lov!!! Så himla härligt!
Ha det bra puss

Har ingen dator så jag kollar på mobil haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0