Hiii

Hej! Bloggar på min systers dator nu så har tyvärr inga bilder.. och min mobil ligger hemma hos Ella... Blev precis väckt utav mamma och är inte så speciellt trött så tänkte att jag skulle få lite gjort och började med bloggen hehe! Igår var jag inne i stan med Karin, Ella, Emilia och Julia! Men Emilia och Julia åkte tidigt. Men hade det jättekul med Ella och Karin också!
Hade en jättebra sista kväll på sommarlovet! Imorgon blir det första dagen på gymnasiet! Åh längtar men ändå inte. Vill gå på Hvitfeldtska buhu... Jaja får byta eller så kanske Hermonds blir bra ändå!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BLOGGA

BLOGGA DITT FLAN!!!!!

// öronen

Svar: sara? Eller nea............
Sandra Lundkvist

2013-08-22 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0