Plus och minus

+ Att jag får pengar om några veckor, när jag inte handlat något klädesplagg sen februari haha...
 
- Att det är väldigt troligt att jag inte kommer få se One Direction i Maj och Oskar Linnros i juni...

+ Att det är sommar om endast två månader!!! Det innebär då sommarlovet, supén, min födelsedag(!).
 
- Att jag inte längre kommer gå i samma klass/skola med mina vänner längre... Hatar att skiljas åt.
 
+ Jag älskar att jag vet vilka som är mina äkta vänner och att jag har dom! 
 

- Folk som är allmänt falska och snackar skit. Vem ogillar dom inte men, om ens vän eller tillochmed bästa vän. Är så trött!!!! Umgås med dom men sedan går till någon annan och säger hur mycket hen stör sig på personen. Snälla stå för vad du säger
 
+ Våren är här! Det är ganska ojämnt väder men ändå, det är tillräckligt varmt skinnjacka! Älskar också vårkläder! På våren kan man verkligen ta på sig vad man vill utan att dölja det under en stor dunjacka. Åh
 
 
Trackback
RSS 2.0