6 SANNINGAR OM MIG

Sanningar om mig:

- jag har tix att jag måste skölja ut glaset eller flaskan eller vad det är, två gånger innan jag fyller den med vatten. Och blir äcklad om nån inte gör det på film eller i verkligheten haha..

- jag tycker inte "typiska" killar är snygga, asså en kille som alla gillar typ.

- jag ääälskar killar med humor, det gör hela han haha.

- jag älskar att kolla film, haha... Har sätt väldigt många så när jag ska kolla film med någon så är det inte lätt att välja för jag har redan sätt dom...

- tjejer och killar med "ful" personlighet tycker jag är fula oavsett hur fina dom än är. T.ex. Killar med för mycket luft..

- jag har bara åkt flygplan 2 gånger i mitt liv, Gran Canaria 2010 och Kroatien då i Juli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0