Ska börja med denna....

Tack för att jag fick låna den, Amanda(aamandanathalie.blogg.se)! hehe, men ska börja med den nu, har verkligen inget att blogga om. Så jag börjar med den imorgon!

 

DAG 1: Vad jag har i min väska

DAG 2: En bild på något jag vill ha

DAG 3: En bild från sommarn

DAG 4: Vad jag drömmer om i framtiden

DAG 5: En person jag saknar

DAG 6: Ett par snygga skor

DAG 7: En gullig bild

DAG 8: En bild från förra helgen

DAG 9: Jag och en klasskompis

DAG 10: En bild på mig och 5 saker om mig

DAG 11: En person som är snygg

DAG 12: En bild på en barndomsvän

DAG 13: En vinter bild

DAG 14: En bild från en resa

DAG 15: En bild som påmminer mig om gamla tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0