Herregud, skäms......

Ber som tusan om ursäkt för min uppdatering! Mitt internet har inre funkat och jag har bara skitit i det.... Men va hemma från skolan, febergräns(?) och fruktansvärd huvudvärk, pga att jag inte har glasögon, dom skulle kommit för två veckor sedan?? Ajaa har kollat på gossip girl hela dan, har kollat klart på alla how I met your mother..:( haha, men imorgon så tror jag inte det blir så mycket uppdatering, inget internet ju... Men på onsdag blir det uppdatering som vanligt!! Ber, igen, så mycket om ursäkt! Ska ut med hunden nu, måste få friskluft.. Ciaoo!


Lite bilder från stan i lördags:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har du eller danni äkta HPI mössa? :D

2011-10-25 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0