DAG 4: Vad jag drömmer om i framtiden



Vet inte hur jag ska börja...
Jag vill ha ett STORT bröllop, och traditionellt(som i USA) ni vet något gammalt, blått osvosv. I Sverige verkar det som det inte finns stora  bröllop... Få två barn, två döttrar, väldigt nära ålder så dom kan göra saker tillsammans också. Som jag ska skämma bort med massa kläder. Men inte föör mycket så dom blir helt bortskämda och blåsta, hehe... Och jag vill vara framgångsrik, bo i Los Angeles. Eller vara hemmafru i ett jättelyxigt hem och skämma bort mina barn. Men om jag ska bo i Sverige, så ska jag bo i en stor vit villa i Göteborg, såklart, och skämma bort mina barn med odd molly, raglady och fiorucci! Jag vill vara sån snygg mamma, (inte milf) med snygg stil och vara ''den snälla mamman'' som låter mina barn göra de flesta saker(verkligen inte vad somhelst).  Jag vill vara mycket med min familj men ändå ha tjejkompisar eller ''väninnor'' som jag går och shoppar och fikar med.. Och resa vill jag göra mycket också! Asså jag kan prata om det här i evigheter, men ni får nöja er med detta...
6049189897_729f789809_z_largeTumblr_lqe6raao1w1qeeqaho1_500_large
5961466595_79df421b30_z_large5953870903_a89d73b594_z_large
Tumblr_lru2fi2h781qbs50ro1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0