Saker du inte visste om mig...


1. Jag är extreeemt mörkrädd, typ stört? Hah okej nej, eller jo kanske?? Igår t.ex. så satt jag ju helt själv och skulle gå upp och lägga mig så släckte jag överallt, sprang upp till mitt rum och låste dörren. Sen kom jag på att jag skulle larma, så jag gick ut och tryckte på ''fjärrkontrollen'' och sen kolla bakom mig, sprang till mitt rum, kollade under sängen och sen låste dörren. Är jag psykiskt störd eller nåt? hehe...
2. Jag måste alltid skölja ur glaset/vattenflasken minst två gånger, och blir äcklad när jag ser på typ filmer när dom inte gör de. (ännu en störd sak haha)
3. Första gången jag hörde Justin Bieber trodde jag det va en tjej, tror det va Danni som sa att det va en kille till mig.. Och nu är jag typ besatt haha;)
4. Jag vill vara latina, dom är ju typ perfekta? Eller dom som jag vet iallafall. Bruna, mörkt hår, har rumpa och allt de där och snackar spanskaa!
5. Jag får skuldkänslor för allt nästan...
6. Är jättenöjd med mitt liv! Hehe låter lite sådär skrytigt men.. Förutom mitt utseende då. Men jag bråkar aldrig med mina föräldrar, eller min syster, jag har en snäll pappa som ger mig saker, fick ju datorn och min mobil och så, fast min kamera har jag köpt själv(faktiskt!). Har väldens bästa vänner! Skulle aldrig klara mig utan dom, sjukaste humorn också!
7. Kommer inte på fler.. Nu kommer ni tro att jag är störd eller nåt, tog alla dåliga saker typ... Hejdå!

Kommentarer
Postat av: en värmlands tjej

haha då har vi sätt å vis en sak gemensamt! ja ä nämligen mörkrädd ja med men går ja själv ute på kvällen nånstans så går ja antingen å(haha) pratar med mig själv å går rätt fort eller så nynnar ja på nån låt ja känner till så ja slipper höra en å annan tystnad runt mig! heh

2011-06-23 @ 01:23:24
URL: http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0