Partille Cup

Hej!! Åkte in till Heden vid tolv och kollade på partille cup. Sen åt vi på subway och kolla lite i stan. Hitta en asfin långklänning men jag ser ut som en flodhäst i långklänning så ne... Och sen hitta jag ett virkat linne så funkade det inte att föra över pengar..så typiskt. 
Nu: håller på att packar ska åka till Värmland imorgon bitti! Först till Sysslebäck till min låtsasmorfar sen på onsdag ska jag till Karlstad till min mormor. Ska nog åka till mitticity och shoppa lite då tror jag. Men ska fortsätta packa nu. Puuss

Kommentarer
Postat av: linnea

Vilken affär var det virkade linnet ifrån och kan du visa en bild på det? :)

Puss! <3

2011-07-09 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0