I had a dream, I was king I woke up, still king

Precis vad jag behöveeer! Imorgon så ska jag och pappa åka till stan och (förhoppnigsvis) så kommer jag komma hem med massa nya kläder! Men varje gång jag är där så hittar jag ingenting...... Men ne.. Jag vet lite saker som jag ska köpa iallafall! Och på måndag kommer amanda! och på tisdag sover hon hos mig till på torsdag! Jaja, vi hööörs
Satt faktiskt och tänkte.. Men det är väl onödigt att köpa linne och shorts? Sommaren är ju snart över..... Usch hatar tanken..... Sommaren över menas med skola, vinter och bara allmänt kallt.. Haha jaa, fast ångra mig på franslinnet men jag orka inte göra om, hehe

Kommentarer
Postat av: Michelle

söt blogg!

2011-07-18 @ 00:59:12
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0