Till stan sen igen.

Hola, vakna vid halv elva typ. Ska ju till stan sen snabbt och handla mat och lämna tillbaks tröjan, och köpa present till kusin! :) Måste städa mitt rum först och så. Sitter fortfarande i pyjamas och kollar på gamla videos från sexan och femman! haha åh gud! Sitter här och dör typ..
Tappa min mobil i snön, och ja, jag överdreeev rejält haha!
Emilia och Ella i sexan :D
Linnea ''darra'' med ögon så försökte Linus göra samma grej... det gick ju inte bra haha
Emilia, så himla söt!! I femman tror jag :)
Dom hade kastat upp nyckel i taket så försökte alla ta ner dem, och alla är mini i vår klass.. :)
AHHAHA, JUSTE! Nor: ''Master in my bed..'' Kolla till slutet. Bry er inte om i början:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0