skola imorn.. *snyft*

Hej! Gästerna gick precis och jag ska sova, skola imorgon ju! Orkar iiiinte! Vill ha sommarlov! I år ska jag sola 24/7! Inte vara inne hela dagarna bara för att jag inte har nån att vara med!? Nej! Om jag inte har nåt att göra lägger ja mej o solar eller solariumet! Tääänkte bara påpeka, hihi
Måste köpa mer hårfärg, räckte inte till allt mitt löshår! Ska nog köpa det imorgon, om jag har råd. Älskar mitt hår! Fast det är typ svart..
Jaja, ska kolla på Cougar town nu, puss!
lite bättre bild på mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2011-01-10 @ 01:57:21
Postat av: emilia & victoria

Du är med och tävlar om att bli Veckans Blogg hos oss! :) Gör ett inlägg i din blogg och be dina läsare rösta på dig! Lycka till!

2011-01-10 @ 18:29:09
URL: http://guapas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0