SKA FÅ PHOTOSHOP!!!!!

Är så hiiiimla glad! Så Amanda, om du läser de här så kan jag inte göra design till dej förrän i helgen för nu har jag inget program förutom paint haha. 
Och imorn tror jag att jag ska till stan. Men vet inte. Och Burlesque på premiären! 28 januari. Maybeee, har inte frågat, höhö.
Prova sån här kräm som tar bort hårstrån. Eller bränner. Provade det på ögonbrynen (så idiotisk som jag är..) det gör så hiiimla ont! Det brände ''hål'' GUD! Det står för ben, armhålor och armar rekommenderas INTE på andra ställen! Eller nåt sånt, men ändå så gör jag det på ögonbrynen. ÅÅH SHIIIT vad ont de gör! hehe

Ser ni dom röda prickarna, det är dör hårstrånasatt nu är det hål där!? :(
Ska lägga mej nu, så himla trött! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0