Alice i underlandet!

Kollade på alice i underlandet förut med syster, hon ville sen den men såklart somna hon efter en halvtimme.. Okej, kanske 1 timme? HAHA, samma saaaak. HHAHA, kom och tänka på emilia '' JAG BRINNER, JAG BRINNER! Jag brann....!!:O'' :D:D hahah skratta så ja gräääät:D ska va med henne imorn, lilla dramaqueenen ;) hahah, nej jag skojaaa,! Kan inte fatta att skolan börjar på MÅNDAG!! maybe, sova över hos mej i veckan med cheyornaa :D puss /sandra ♥
ska vara med den här fina tjejen :) haha va töntigt.. ''fina tjejen'' men hon är så fiiiin! :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3k

följ mig på bloglovin<3 sov sött=) KrAmSiSaR <3

2011-01-04 @ 23:10:47
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0