Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Jag har ingen aning faktiskt, typ.. Pengar! Finns 100000 saker jag vill ha just nu! Ska nog spara så jag har pengar i sommar..men iallafall så är det ju sommar jag vill ha som mest nu! åååh asså, jag typ spricker av hur mycket jag längtar! Jag menar vad finns det för nackdelar med sommaren? jag vet en sak: Myggor och alla kryp. Inget mer? Eller jo, sverigesommar är ju om det regnar 24/7! ÅHHH ni har ingen aning hur mycket jag längtar! gud, asså dör här av att det är så dystert och grått nu i vinter! Det va allt hahaa... Kram!!
Tumblr_lg9yiocqjp1qf1ncqo1_500_large5438476052_de5044927d_z_large
visst, det kan vara fint att KOLLA på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0