Harry potteeeer!

hej förlåt för urusla uppdateringen! Men idag så åkte jag till Humlebadet med Nor och Emilia. De va ashärligt i vattnet! Men nu kom jag precis hem från bio! Harry Potter del 2.. ååh så himla braaa! Grät fakitskt lite.... hahah det var bara jag(och en till) som skratta åt när voldemort kramade Draco.. hahah asså dog typ ju! Men nu ska jag kolla pretty little liers! Har inte kollat på det på jättelänge så ska sätta på det nu. Ska egentligen kolla det med min syster men hon är aldrig hemma så nu ska jag kolla på avsnitt 4 säsong 2! Uppdaterar bättre imorgon!Promiseee
Tumblr_logkh9dfmr1qzsmnko1_400_large

Kommentarer
Postat av: Anonym

*pretty little liars

2011-08-03 @ 22:48:11
Postat av: jessica

älskar din bloggdesgn! :)

2011-08-04 @ 00:07:22
URL: http://plumbob.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hej!

Nu lottar jag ut en valfri Ziperall i min blogg!

Var med och tävla :D

2011-08-05 @ 01:48:15
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0