Dag 20 – Min favorit film.

Det finns så många! Min min allra, allra favorit är nog.. Shrek. Haha nä, torr humor. Men det är nog twilightfilmerna, jag dör! Har sett den första 100000 gånger, kom ihåg att jag kolla på den första gången typ ett år efter den hade kommit, kom ihåg att min syster hade kollat på den. Så jag gav den en chans och jag såg den om och om igen i tre dagar typ.. Jag skojar inte! Det va sommarlov då så jag satt och hade typ pyjamas på mig i tre dagar. Haha okej nej, men satt och glodde på den om och om igen. Den är fortfarande sjukt bra, men jag har ett liv nu som jag kanske inte hade då haha. Är helt kääär i twilight, läst om den sista boken flera gånger också så antar väl att jag inte har mycket mer till liv ändå... Shit vad långt! ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0