lite sällskap ?

kollar på lite sällskap just nu, mamma vill kolla på de bara  för dom är från grums...
hon är ifrån karlstad så hon tyckte la de va kul -.-
sitter o plattar mitt hår... men de är ba flr ja ska byta sida på benan, linnea hade rätt haha ;)
mitt hår ser bättre ut på den här sidan också :d
kollade på biggest loser finalen förut, shiiit va alla hade blivit smala :o
danny såg inte ut som samma person, *ni som kollar, vet vem d är*
men ska la fortsätta kolla på lite sällskap, sovmorgon imorn! gött ;d
C yaaa, cuties

Kommentarer
Postat av: ALICE

Min statistik sjunker..

Skulle betyda enormt mkt och du ville kolla och kanske följa min blogg ? :)

2010-10-05 @ 16:24:13
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0