dååålig uppdatering..

shaa, :)
ja vet, dåålig uppdatering.
har nt orkat suttit vid datan.
men idag va  de as skööönt ute, o:
typ 30grader ? ;o
sviiiinvarmt:D:D:D
äntligen ?
imorn ska de fan
regna.. ;(
´men idag va ja med nor&matildaa, (:
vi låg i hängmattan o låg på
studsmattan o solaa, (h)
asgött, fan :D
de va revyn idag,
aså.. fifan va
lågt av dom som sprang ut mitt i hennes låt?!
alla va asbraaa, videos kmr. :)
ska ba hitta min tlfsladd, x'd
menee, nu ska ja typ nana. skola imööörn,
TORSDAG REDAN, JUU.. :D
då är de exaaakt
tre veckor kvar
t sommarlov(:
ska klippa av mitt hår snart, bli av med mitt slitna o
typ ta hand om d, haha håårinpackning o sånt ?
hähää.
men ja, ni har sääkert nt läst allt d här för d va typ ett åår långt, ? xd

´nu ska ja sovaa.
puss&kram. '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0