asså..

asså vad är problemet?
varför ?
jag föddes såhär, sluta kalla mej ful&fet. för de är väl mitt problem?
varför bry sej om hur jag ser ut?
hur påverkar det er?
jag fattar inte.
jag är blek, fräkning o inte direkt fin?
o inte smal och vältränad.
men vafaan? ska jag gå och svälta mej själv för eran skull?
jag har hellre min kropp nu än nån pinnsmal bulimik!
men ja föddes såhär.
det är fan inte mitt fel?
ja skyller nt på mina föräldrar eller nån.
utan jag får väl se ut såhär om ja vill?
så släpp det. du tjänar inget på de?
ni är bara falska o patetiska.
ingen är perfekt?
men är bara osäker med sig själv om man håller på såhär...
så snälla, sköt ert eget, så sköter jag mitt.
hade ni tyckt d va så himla kul om nån gick runt o sa saker om ert utseende?
jag tror inte de.. jag tänker fan inte gå o spy upp allt de jag har ätit för att ni ska slute kalla mej saker?
faaan heller.
visst, jag behöver träna.
men vafan?
jag får börja med det när jag vill, jag är för ung att börja banta.
jag lever hellre mitt liv såhär än att gå runt o tänka på hur jävla mke jag väger.
jag ville bara skriva det här för att vis ahur himla patetiskt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0