SHOPPINGDAG:D

MEN WHATTA F? :O ni mååste komentera på veckans blogg.. (A)
annars så.. eh,
blir ju ingen veckans blogg? ;)

aja,
va i mitticity, mitt mms därifrån blev konstigt.. de kom två inlägg med samma bild på det mmset.. :P 
ja köpte då :
make-up sponge. H&M 20 spänn.
hth, åhléns typ 60 spänn..:P
vit tunika, gina 249:- , ;)
blommig kjol, gina 149:- :)
nagelack, depend. 25 kr tror ja..

men ja är medlem på bloggtrafik.nu, men fattar INGENTING :S
de stog såhär: om du kollar på ngr om våra medlemmars sida, så får du 2 poäng, och när du samlat 3 poäng visas din hemsida på ngr av våra medlemmars sida, men ja har 115 poäng :S
fattar verkligen ingenting -.- 
jaja, nu ska jag typ läsa så länge vi båda andas, åh herregud, ja typ smälter när ja läser! :O
så spännande:)
tänk filmen dåå :O:O

jaja.

puss /s

Kommentarer
Postat av: moa

Haha, jag fattar verkligen ingenting av ditt inlägg , du skriver lite rörigt :P

Bloggtrafik verkar ju funka bra btw, de var det genom jag kom in på din blogg :P

2010-04-07 @ 20:24:34
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0