hahahaha, åå gud (a)

haha åå min mormor.. :P

 

om du inte ser så va vårt ''samtal'' såhär: :D

ja sitter vid picnik..

mormor: vad är de??
jag: det är en sida som man kan redigera bilder på.
mormor: vilka bilder?
jag: mina egna.
mormor: jaha, men du lägger väl inte ut bilder på dej själv där?!
jag: neeeej..
mormor: för det får du inte! du gör väl inte dt?!
jag: NEEEEEEEJ!
efter typ nåra sekunder..
mormor: vad är picnik för nåt?
jag: man redigerar sina bilder där!!
mormor: du lägger väl inte ut bilder på dej där?
jag: men NEEEEEEEEEEEEJ!!
mormor: okej, för det får du inte!
jag: OKEEEEEJ!! *rök kommer ut ur öronen..*
HAHAHAH, jag har INGET temprament, o:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0