exakt två månader kvar till min födelsedag :D:D

de är exakt två månader kvar till min födelsedag :D
& till sommarlovet :cool:

 åå, sommar..

men nu ska ja skriva om nåt annat..
ehm..

aa, idag vet inte vad jag ska göra. de är så skänt väder ute. äkta vårväder ;)
och snön har försvunnit :D:D
jeey. (:

ja blev väckt typ vid nio :tired: så kunde ja inte somna om, så gick ja upp och duschade. och fixa mej lite.
ska våga håret nu. jag har babyliss.. sån med platt, krus & vågplattor ;)
fick den av min mormor, haha :D
skola på månda igen -.-
men de betyder att de är ännu kortare tid kvar till sommarn (:

besos y abrazos /s

Kommentarer
Postat av: elllllllla

är den gul ??

isåfall har jag en sån ...:P

skulle inte vi gö nåt idag sandra ?

2010-04-10 @ 15:53:38
URL: http://chiiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0