ÄÄÄNTLIGEN..

äntligen blev jag klar med designen! :) blev lite nöjd faktist. ;)
va tkr ni?! :)
funderar att ha en tävling.. och man vinner ''fina'' priser eller vad man ska säga;)


men ja har tänkt på priset iallafall.
1:a pris:
en mascara,
bdb fokus. 2 st.
2:a pris:
barbapapa mobilsmycke + 1 bdb fokus.
3:e pris:
ett nagelack + bdb fokus. :)

men de är bara em tanke, va tycker ni om det? :D

'och inlägget innan, va för ja ville ha den bilden på datan, haha:D'



bjuder på en bild.. :)


beso y un abrazo <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA TÄVLINGEN! :)

2010-04-09 @ 21:23:42
Postat av: Anonym

/ Emely

2010-04-09 @ 21:24:13
Postat av: jag.

sv: okej, :)

men jag troor jag behöver mer än en som tkr de ;)

2010-04-09 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0