2 Oktober

orka inte sitta vid datan förut, men bloggen fixa sig iaf, nästan allas bloggar va så :p
men ah, så kolla ja på andra avsnittet av greys anatomy förut, :)
har inte kollat på de på typ ett år haha
och imorn ska jag till mamma, pga av att min pappa ska till västerås o jobba där i en vecka,
så ah, ff nån ? :D
ah fast nä
jag verkligen ingenting idag satt bara o glodde på tv.. sitter o kuttar mig själv... eller inte riktigt sååå.. men ja o linnea ville ha sånt hjärta på handen á la isabelle strömberg :p
så sitter här... det gör inte ont faktiskt... ;)
eller de svider lite..
men imorn ska ja kanske ta ett till hål i öronen, gjorde ett för typ tre veckor sen, men ville byta örhännge, men då blev allt knas.. så ja vill göra det igeeen,
har gjort  nästan alla min hål själv, eller så har syster gjort de...
hahahaha.. undra om man ska börja med vinterjacka snart.. ? det är ju kallt ute :d
asså, är jag den enda som tycker att det har gått skiiiit snabbt ?
känns som de nyss va skolavslutning o sommarlov ? :o
och snart är det jul...
men ska kolla på the last song nuuu :)
har längtat efter att få se den!
hahah, gud va jag babblar.....
hejdå o godnatt
hihih, ja vet att jag bara lägger upp gamla bilder, men alla är så sööööta (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0