SVAR PÅ FRÅGORNA!


coolingyouknow xd
plattar du håret varje dag :D
svar: ibland, fast ändå rätt ofta ;p



Anonym
gillar du nån nu ?
svar: nej :p



...
vem är din bästa vän ?
svar: jag har ingen asså riktigt nära bästavän, har bara mest nära vänner, eller vad man säger ? ;p



linnea
är du oskuld ?
svar: haha a ;)



andrea
vilka bloggar läser du mest? :)
har du ngn favorit ? ;)
svar: jag brukar läsa mina vänners bloggar, lillenstyle, mandiieh o chiiq :D
fast jag läser många mer men min favorit är nog febbs.se :D



chantelle
när slutar du skolan?:)
när fyller du år? ;)
svar: 10 juni på båda ...  hahah ;)



-candiiiice. '
har du typ nån sjukdom eller nånting? 
eller tar du nån lags medicin? xd
/ candiiiiice M'
svar: aa, faktiskt. de heter typ giftstruma? x'd
man har fel på sköldkörteln... o ja tar medicin till de ;p



Anonym.
lägg ut mer bilder om din dag! :D
svar: okej, haha ;)



karin
Varför skaffa du blogg?
Vilka program använder du när du gör header och design?
svar: jag ville prova ,så fortsatte jag bara sen ;)
jag brukar använda bla picasa eller jasc paint shop pro 9 ;d



Alexandra.
Hur länge har du haft din blogg? :)
svar: ehm, nog ett trekvarts år? eller vad det heter, började blogga i höstas (:

rebecka
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
svar: aa, den va väldigt intressant, haha (y)



Anonym
haru någonsin kissat/bajsat i skolan.....:O
svar: nej elr om jag veeerkligen måste kissa så måste man ju ? x'd



j
har du något husdjur? <3
svar: aa, två hundar :D


j = julia berg så du vet
favvo mat :D
svar: tacoooooos :D


j
lägg in mer bilder, kläder som du gillar och sånt :D
kan du göra det? :d
svar: a, visst :D



j
vilka bloggar läser du?
svar: jag brukar läsa mina kompisars, febbs.se din :D
o mångamer ;)

julee
har du rökt?
svar: nej, usch o fy o blä ...



juleeee
hur ser dröm killen ut? ;)
svar: ehm... mycke muskler, spelar ingen roll vilken ögon/hårfärg han har.
lite brun... längre än mej x'd
hahah.... sen kmr ja inte på mer..


jullee
läser du min blogg? (a)
svar: aa, de gör jag :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0