HAPPIEST MAN ALIVE

obeskrivligt glad just nu!!! Fick VÄRLDENS bästa presenter i födelsedagspresent! ååh älskar dig pappa och min älskade syster! Och min kära gudmor!
Jag fick:
·En ny rosa vaio dator (fick den av världens bästa pappa, TAAACK!!)
·en fjärrutlösare till min kamera
·lösnaglar, en dagbok och en spargris av min gudmor
·En resa till skara sommarland med mina vänner från min syster
·En hel dag hos frisören (min systers kompis Marina är en frisör) och sy in mitt löshår och rakpermanenta mitt hår. (VÄRLDENS BÄSTA, TACK!)
·Pengar
och så ska vi fira mig imorgon hos mamma, med min mormor.
Ska fortsätta hålla på med min dator, hoho! PUSS!!

Kommentarer
Postat av: anonym

VISA BILD PÅ DATAN!!!!!!!!!!!

2011-06-11 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0