Svar på tal

KommentarTid
anonym om Dagens outfit:
vilken affär kommer jackan och jeansen ifrån?
tacksam för svar!
13 April, 19:52
Anonym om Svar på tal:
vad opererade du dig för ?
Svar 1: Jackan kommer från bikbok och jeansen från ginatricot! :)
Svar 2: För jag hade nåt som hette giftstruma, där är nåt att asköldkörteln inte fungerar. Man kan ha underproduktion och då har man för långsam matsmältning och blir fet haha. Och man kan ha överproduktion och ha för snabb ämnesomsättning. Och då rasar man i vikt, jag gick ner ca 15-20 kg 2009, eller vinter till sommarn..
ok.. kortfattat då, åt medecin för det men det funkade inte, så fick operera bort den..

och snälla, skriv era namn mycket roligare då :P



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, Sandra jag älskar värkligen din blogg den är jätte fin och jätte bra jag läser den varje dag!

skulle du inte kunna ha en tävlig på bloggen snart ?

Tacksam för svar.

P.S du gör jätte fina designer!!

/ amanda <333

2011-04-15 @ 14:29:15
Postat av: linnea

Jag har läst din blogg ett tag nu och den är jätte bra och hur fin som helst.

Men var har du hittat designen till bloggen?

Asså stilmallarna och kodmallarna och det?

Om du hittade det på en hemsida så kanske du skulle kunna länka den?

Tacksam för svar! :D

2011-04-15 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0