Svar!

KommentarTid
linnea om Svar på tal:
Jag har läst din blogg ett tag nu och den är jätte bra och hur fin som helst.
Men var har du hittat designen till bloggen?
Asså stilmallarna och kodmallarna och det?
Om du hittade det på en hemsida så kanske du skulle kunna länka den?
Tacksam för svar! :D

15 April, 15:06
Amanda om Svar på tal:
Hej, Sandra jag älskar värkligen din blogg den är jätte fin och jätte bra jag läser den varje dag!
skulle du inte kunna ha en tävlig på bloggen snart ?
Tacksam för svar.
P.S du gör jätte fina designer!!
/ amanda <333
Svar1 tack så mycket! :D men, har gjort den själv, så det finns ingen hemsida ;)
svar2: aw tack så mycket! Haha visst, men vad skulle priset vara då? :) en design eller nåt? Haha ge förslag! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet inte en design kanske <3

tack för svaret!

men på frågan över, hur lärde du dej att göra stillmallar och sånt något tips?

/ amanda<3

2011-04-15 @ 16:51:15
Postat av: linnea

Tack för svaret!

Din blogg är as fin typ en av dom finaste tycker jag! :D

Men skulle du kunna göra en design och en header till mig? Asså jag vet hur man gör headers men du är mycket bättre än mig på det.

Och skulle du kunna göra en liknande design till mig fast rosa?

Du måste inte men det skulle göra mig jätte, jätte glad! :D

Puss!

2011-04-15 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0