Jag - Sandra Lundkvist

Jag tror alla som läser denna nu vet redan vem jag är men det skadar inte att skriva om mig själv ändå.

♡ Jag heter Sandra Lundkvist och bor i Göteborg. Har bott här hela mitt liv och skulle aldrig tänka mig att flytta! Jag är född år 97 så ska fylla 16 år i sommar. Jag går på Lexbyskola i Partille, men vill börja på antingen Hvitfeldksa eller Samskolan i gymnasiet, och läsa ekonomi juridik. ♡

♡Lite sanningar om mig:♡
- jag älskar att kolla film och tv-serier. Har alltid sett de flesta filmer nyligen så när någon ska se film med mig är det inte enkelt att välja haha... Och kollar även på de flesta tv-serier innan de ens hört talats om de i Sverige som PLL, vampire diares, revenge osv osv

- jag äälskar språket franska! Förut hatade jag det (ända till åttan). Men nu tycker jag det är sofistikerat och jättefashion haha! Fast jag hatar ändå ämnet franska, det är hemskt att lära sig det tycker jag....

- jag gick i fotboll i 5 år, men slutade pga knäskada och sen ville jag inte börja igen för alla hade blivit mycket bättre och jag hade tröttnat.

- jag har inte varit utomlands alls mycket(flyg menar jag då). Gran Canaria 2010, Kroatien 2012 och USA 2012. Men förhoppningsvis ska jag till Kroatien igen i sommar och kanske till ett annat land.

- jag älskar disney filmer över hela mitt hjärta. Speciellt när man inte sett dom på länge och får jättemycket nostalgi-känslor! Älskar som mest Lejonkungen 1 & 3, åh bästa filmerna jag sett.

- jag är IFK-are. Har varit det sedan vi tränade med några från IFK(inte A-laget tror jag..) med fotbollen år 2006-2007 tror jag.

- jag har djupa(haha) kändis crushar på Johnny Depp, James Franco, Ed Westwick, Zac Efron, Chase Crawford, Robert Pattinson och alla i one direction såklart! Och alla killar i PLL haha. Listan är väldigt lång egentligen...

- jag tycker det är elakt, eller oartigt, haha, att komma osminkad, ofixad eller "under"klädd till en middag eller liknande. Så jag älskar alltid att klä upp mig och sminka och fixa mig! Hellre uppklädd än motsatsen tycker jag. ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0