Hemma från stan nu, ont i fötterna!

Heej bloggen!
Hemma från stan nu, har fruktansvärt ont i fötterna! Haha, men köpte ganska mycket saker. Eller lagom iallafall! Nu ska jag bara ha ny väska + plånbok! Åkte in med Ella, sen åkte hon till sin träning så kom min pappa så köpte vi kläder och lite sånt!
Och herreguuud, min mardröm(inte riktigt, men...) på subway idag..... Har fått nytt kort för tappade bort mitt förra, så hade jag inte aktiverat de och så, orkar inte riktigt förklara, men så skulle jag betala(mackan var klar och allting) så står det medges ej, så ringde jag min mamma så sa hon att hon kanske satt in på fel och blabla... Så fick jag panik och blev jätteröd och ba: Eh... jag har fått nytt kort, det har inte aktiverats så det funkar inte! Bara sa massa saker, fick panik haha.... Men så fick jag springa och aktivera det vid en bankomat(hade räckt att bara ta kontoinformation typ) så kunde man bara ta ut pengar men hade bara 70 kr så fick jag ännu mer panik, så provade jag att ta ut även om det inte funkade... På typ tre olika bankomater, så sprang jag tillbaks till Subway så funkade det inte så sa han att jag skulle komma tillbaka imorgon och så fick jag till ett tyst ''okej, tack så mycket..'' för jag hade sån panik assåå åååhh!! Haha. Säger grattis till dig som orka läsa allt och fattade. Fast det är inte ens så illa när jag tänker på det. Typiskt! Men sen när min pappa kom så betalade han åt mig så fick han mina pengar på kortet sen! Ska göra NO-läxa nu men vi hörs sen!

Två bilder från idag. Haha, den sista är det Emilia, Nor och Ella. Nor hänger på Emilias rygg och Ella hänger där fram! haha biff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0