DAG 10: En bild på mig och 5 saker om mig

1. Jag ääälskar rosa och glittriga saker, ville ha ett rosa rum men det blev rött på nåt vänster..
2. Jag är IFK-are, har hejat på dom sen jag var.. 9 tror jag. Gick i fotboll och då tränade vi med IFKs tränare eller lag(?) Fast tror inte det var A-laget!
3. Jag är överdrivet mörkrädd och rädd för andar och ''spöken'', har sett för mycket skräckfilm.. Känns hela tiden som någon stirrar på mig när jag är själv hemma eller ska sova.....
4. Jag är kär i Ryan Gosling...;)
5. Jag mår dåligt av att läsa gamla inlägg från sexan eller kolla min bdb, för att se hur dåligt mitt självförtroende verkligen var. Och att jag kunde gå runt och tro att jag va fjortis... Skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0