Ni måste hata mig.....

Haha oj.... Har typ tappat 20 läsare.... Har nog aldrig haft så dålig uppdatering.. Eller jo men inte på länge! Men igår så va jag hos Danni med några tjejer, vi dega hela dagen med film och glass! Sen på kvällen så var vi ute och blev jagade av några bilar, hatar såååntt! Sen sov jag och Emilia hos Danni och sen så skulle vi till stan men vi banga det så gick vi till Emilia istället och tjocka oss ännu mer, vi åt först en chokladmuffins och sen gjorde vi chokladbollar, mådde så illa efter så det inte va sant!! Har tvingat i mig mat haha fortfarande mätt.... okej ne men nu sitter jag och heartar massa bilder på weheartit, det är typ min terapi.... Man kan ju alltid drömma att leva sådär! Hejdååå
Tumblr_ltv349bvqi1r56562o1_500_largeTumblr_lqwy61oqe51qa3aiko1_500_largeTumblr_lcfba2febb1qedolqo1_500_largeClose,inspiration,quotes-ee68aca49141b8339eff316de0317805_h_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0