Woopwoop!

Efter kåsjön åkte jag och Emilia hem till mig och vi gick och köpte pizza. Sen hoppade vi studsmatta för att bränna lite av pizzan. Sen kom Sanna, Matilda och Ella. Så byggde vi lite och jag va bas för första gången, vi skulle tossa men det slutade verkligen inte bra. Jag lutade mig framåt när jag skulle fånga så fick jag Matildas panna rakt på läppen och nu har jag fått en fläskläpp... Sen kom Daniella och Emily så hoppa vi lite och sånt, sen körde vi ''Send up your best...''
Nu: Bachelorette är på tv, men tror jag ska kolla på en film. Funderar på att ha en frågestund, vill ni ha det? Sista inlägget för idag, godnatt läsare!
Tumblr_letjvhfcim1qe40lio1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0