KASS DAG

Det va vandring idag i skolan, och detta var nog nästan värsta dagen i mitt liv.... Okej, nej men nästan.. Det regna och mina skor blev förstörda, var tvungen att ta mina palladium för jag hade inga andra och så är jag så långsam så alla andra gick snabbt och då fick jag gå med läraren och Maral och Frida, så gå vi fel väg fast de va bra för vi hade gått i typ en timma och sen va vi framme! Och när jag kom hem så kände jag att nåt klia på min fot, så va det en fästing!! EEEUW, jag ba nej ååå jag har fått en fästing jag kommer få bolonia!! (det heter boleria...) och jag fick panik och så fick jag åka till min mamma och ta bort den... Det va mina dag iallfall. Hörs sen! Med bilder!! Fast inte från idag.. TTYL

Och idag va min syster med i tidningen, i GP. Den rödhåriga studenten haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0