Dagen

Hej på eer! 
tänkte skriva lite snabbt om dagen och så. Köpte ingenting mest mat(tjockis) haha. Vi kolla runt i lite affärer och hitta världens finaste tunika på fiorucci, men kosta typ 600 så ne.. Det småduggade när vi kom men sen sken solen och jag svettades ihjäl haha, sen gick vi och kolla på lite mer affärer så börja det spöregna så gick vi och fikade jag mådde asilla efter haha.. Sen tog vi spårvagnen hem. Sen vid typ åtta kom ella och emilia igen så kolla vi på SAW 7, usch... jaja, ska kolla på ett avsnitt av The Simpsons så jag glömmer lite av Saw hehe. Och imorn åker jag till havet vid ett typ med min mormor ju... Men kanske nån som vill följa med haha, PUSS!
2 bilder från idag lånade från Ella! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0