Förlåt för dålig uppdatering!

Hej, uppdatera aldrig nåt igår, men jag hann aldrig. Först åkte jag och Emilia till allum och jag köpte jeans! Så va vi där en stund. Sen följde jag med Emilia hem så åkte vi till bion sen. Vi såg trassel, verkligen värd att se! Sen fter bion hämta min syster oss, så sov Emilia hos mig sen, vi kolla på alla lejonkungen filmerna! Hahah, timon och pumba är för goooa...  Vi somna la vid tre eller nåt, om någon undra, sen när vi vakna kollade vi på mean girls 2, åt, och sen kollade på 7x. Asbra, fast hemsk. Imorn vill jag sova över, med ''alla'' som vi bestämde innan lovet :) Och min hund har fått diskbråck, min mamma åkte iväg till veterinären, jag tänkte att hon inte skulle komma hem med honom, uuuuh ville egentligen inte tänka så.. Men nu är det bra iallafall! Han ska äta medecin i 2 veckor.. Ni fattar inte hur rädd jag var? Usch, vill inte tänka tanken:( Men nu ska vi vara glaada, hehe. Men ja, det här inlägget blev VÄLDIGT långt... Så, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0