Dag 1 – En bild på mig + 10 saker du inte visste om mig

1. Jag va jäätteudda när jag va liten. jag vå så blyg så jag typ gick efter några tills dom fråga om jag ville vara med. freeeeak.
2. Jag vet inte hur min riktiga hårfärg ser ut.
3. Jag färga mitt hår första gången i tvåan...
4. Jag har en ''sjukdom'' som heter giftstruma, de betyder att min sköldkörtel inte funkar. Sköldkörteln är den som 'kontrollerar' matsmältningen.
5. Jag har skilda föräldrar, dom skilde sig närj ag va sex år.
6. Jag vet typ inte vem min morfar är, träffar han en gång var tionde år typ.
7. Jag ääälskar twilight, är typ besatt... Såg första filmen minst 30 ggr. Och jag överdriver INTE.
8. Jag älskar mörka personer med ljusa ögon, så fint! spec killar haha 
9. Jag haaatar rökare. Min mamma och syster gör det. Är så äckligt + att jag luktar rök för att dom håller på :tired:
10. Jag åker aldrig utomland, solsemester och, har bara åkt skidor hela mitt liv. och är suuuger jag! Första gången jag åkte flyg va förra året!

Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg! -har också struma, men min sköldkörtel är överaktiv, fick veta det för typ 1 månad sen. Hur länge har du haft de? kram!

2011-02-10 @ 21:41:26
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: Steinline

Great site. Keep doing.

2011-08-03 @ 11:09:01
URL: http://steinline.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0