Besos Suaves

Hello, direkt efter skolan så åkte jag till allum och handla skor! Dom är faktiskt inte så höga.. Behöver bara töja ut dom lite så blir det perfa! Lyssnar på en gammal spansk låt, eller satt och lyssna på den heeela sommarn. Sommarkänsla! Esos besos que me das con esa boca tan suave. Så braaa! Bara tre dagar till lov! Wihooo!
Och min kamera!! Ni anar inte hur mycket jag har längtat! Och ni vet den låten som jag inte hitta som hitta`?
'how could this happen to me...' jag hitta den! efter två månaders letning typ? från ingenstans men aja.
Nu ska jag tvätta bort mitt smink sen sova, sovmorgon imorn! Besos

måste köpa fler ringar känner jag...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Underbara smycken på bilden, hoppas du får en fin onsdag

2011-02-09 @ 09:08:46
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0