Everybody dies, but not everybody lives

Heeej! 
Förlåååt för ingen bloggning men idag har jag faktsikt inte hunnit! Men i onsdags så sov jag hos Daniellaaa med Emilia och Matilda! Vi kolla på film och chillaa ba. Och sen på torsdagen åkte jag, Matilda och Daniella till Göteborgskalaset. Och så va det två snubbar där haha åååh så sköna asså! Dom hade stringkalsonger och gjorde typ... Stunts? Eller dom höll på typ akrobatik och höll på. Och så böjde dom sig med röven mot oss så ser man ju hela alltet där typ.... Ueeew. Hehe ja. Sen gick vi och käka thai, gud så goott! Sen åkte vi hemåt och idag så har jag städat massa och handlat osv osv. Och nu har jag precis kommit hem från Daniella, vi åkte och hyrde film och hade godis(eller jag har godislöfte så hade nötter..) vi hade bara allmänt chill och kolla på Dodgeball, haha goo! Jätteee långt inlägg men skriver mer imorgon puuuuuuss
(vänstra idag. högra i onsdags)

Kommentarer
Postat av: Ztaa

Hej!

Riktigt fin blogg!



Kolla in min =)

Kram!

2011-08-20 @ 16:36:15
URL: http://ztaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0