Det spöregnade ju idag.....

Och jag ääälskar (faktiskt,hehe) att va ute i regnet då haha så jag gick ut sprang ut till bilen(var inte hemma, va ju på släktgrejen)och tillbaka och mitt hår blev genomblött, så det blev ju jättekrulligt sen.. Och åååh när vi kom hem, så skulle jag ta av mig skorna och då satte jag ena handen, vad jag trodde va väggen, mellan dörren eller asså, ni vet springan? Så stängde min syster dörren och ja ba: AAAJJ! Min syster: förlåååt gick de bra? jag: ja....(höll in tårarna) haha tpg min dator och gick upp på mitt rum och grät lite över mitt finger........... hahaha aåååh sånt tönt e jag.. men det är iallafall svullet och ömt och blått.. stackars mig. Men nuuuuuu ska jag sovaaaa hehe börjar skolan om.. 8.. dagar. Godnatttttttt
JÄTTEfult redigerat och allmänt ful.. euw:(
och..  gud HAR jag sån hållning???? omänskligt hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0