Svar

KommentarTid
linnea om Svar!:
Tack för svaret!
Din blogg är as fin typ en av dom finaste tycker jag! :D
Men skulle du kunna göra en design och en header till mig? Asså jag vet hur man gör headers men du är mycket bättre än mig på det. 
Och skulle du kunna göra en liknande design till mig fast rosa?
Du måste inte men det skulle göra mig jätte, jätte glad! :D
Puss!
15 April, 17:23
Amanda om Svar!:
Jag vet inte en design kanske <3
tack för svaret!
men på frågan över, hur lärde du dej att göra stillmallar och sånt något tips?
/ amanda<3
Svar1: tack :D aa, det kan jag göra tryck på knappen i menyn : så kan du bara adda mig på msn, och så frågar jag hur dig vill ha den och så :)
Svar2: aa, maybe;) asså jag vet faktiskt inte, har bara kunnat mer, men har kollat lite på designadinblogg.se finns asmycket tips och sånt där!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, tack <3 jagt ska komma.

tack för svaret<3

2011-04-16 @ 08:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0