Min dator samarbetade inte med mig..

Men nu gör den det! Men under tiden den va cp, så kollade jag på någon riktgt kass och irriterande film.. Buried heter den. Det handlar om en kille som blir begravd levan. Det bröjr med att det är helt svart och sen tänds det och då ligger han där och får hel panik! Och så får man se han försöka klura ut hur han ska komma ut, han får telefon samtal lite då och då. Så hittar han en kille som ska försöka rädda honom, iallfall, så får man se han ligga i den trälådan(?) i princip, eller nä i EXAKT hela filmen. Jag tänkte liksom, aa men jag kollar i slutet när dom räddar honom. Så ringer den där killen/räddaren och ba: aa, men vi är nära nu! Håll ut i tre minuter, vi hitta dina kidnappare, dom visar oss vägen! Och lådan håller ju på att fyllas med sand också, så han ba JA, JA SKYNDA ER! Han ringer sin fru ba: ja, jag är okej jag kommer hem snart, dom kommer och räddar mig! lalala, sen så riner den där killen ba: HÅLL UT!!! Eh.. jag är så himla ledsen. förlåt, dom ledde oss till Mark White(en annan dom kidnappat och begravt) förlåt. Och då är hela lådan fylld med sand, och så är filmen SLUT. Fatta om jag fick RYCK? åååh vill stämma dom!!!! Ni fattar inte hur sjukt irriterad jag blev!!!
denna film rekomenderas då INTE.
man får se han så i hela filmen förutom i slutet så ha han sand ändå upp till huvet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0