ÄR SÅ ARG, ÅH DET SKA ALLTID HÄNDA MIG.

Ska inte köpa Dannis mobil, det ska ALLTID hända mig. Åh, sååå min tur asso. Asså ni anar inte hur mycket jag vill ha en iphone, har velat ha en i ett år typ ju. Asså det är sjukt! Jag kommer aldrig få en av min pappa heller, om jag inte köper den själv.. Och jag är sån som förväntar mig att få nåt och liksom, ååh de skalet ska jag köpa! Och kolla pressbyrån (haha) och så får jag den inte sen, så min otur! Aja.. Jag tappa min mobil förut, så blev de året spricka på skärmen. Så ska byta mobil imorgon, till den jag hae innan. Så ska vi skicka in den på lagning.. Asså ÅH blir så jävla arg på mej själv. Behövde skriva av mig lite, hehe. TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0