shoppaaaaat (y)

hej alla,
Dagen gick faktiskt snabbt idag, fan vilket pissväder det va & vi hade gympa, fast inne. Men va inte med, glömde.. :)
Och sen SO o vi prata om vilka som vann valet och så berättar hon att Sverigedemokraterna har kommit in i riksdagen, himla shiiiit..
ja kuttar dom!
*host* ála daniella :)
Och sen matte och franska, och på franskan skulle man spela upp en pjäs, våran va lite udda.. :p
o sen på bussen, vid besebäcksvägen* så pajar hela bussen, så jag, danny, nor, matilda och linnea gick till artles torg, i spöööregn.. mysigt, a eller nää :d
sen drog ja till min pappa o hämta kläder och massa sånt där måste-ha... (y)
o jag fick inte mina skor idaaag,
får dom onsdag, eller nåt.
de är mina jättegamla, typ från femman (a)
men sen shoppa ja lite,
hade typ abstinens ;)
bilder kommer!
ska äta nu, plättarrrrr (y)'
puss & hej
lite sådär failad bild....
snurre-sprätt (a)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0