jag behöver alltid musik...

ja kan bara inte skriva inlägg utan musik känns det som, inget kommer upp i huvet hahah
kalla mej konstig men ah..
hah skit samma,
så ida va ja i skolan, jag hade inte sovmorgon.. jag kolla på fredagen?! huuuur lyckas jag? :s
så ella smsa när vi börja så sa jag kvart i nio, hon ba hur vet du?
ja fatta  liksom ingenting..
så ringde hon mej, o ba men vadå kvart i nio o sånt, ja ba men vi börjar ju... shiiiiiit
så typ säger hon att vi blrjar åtta o så kmr ja på att de är måndag haha eller nåt,
så ja hade tio minuter på mej att ta på kläder o sånt haha
o ja sa de till emilia, så hon gick liksom upp typ sju o sånt,
fan vilken idiot ja är hahahah

men idag va de typ ''spänt''  haha nejdå..
men inget hände typ, ja matilda o emilia hade kvarsittning..
o han som vi hade då drog världens torraste skämt..
a, vi hade gympa o sånt som man gör i skolan haha
shit va intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0