fuck you, fuck, fuck yoooou (8)

fredag imorn, yes! mäste handla present till edina också..
men jag vet ju inte vaaaaad ?
hahah men ja hittar nåt (:
har höllt på med de här inlägget sen ja kom hem typ..
okej nä, men typ i tre timmar...
men jag har ingen aning vad jag ska skriva om...

idag va de orientering, de va väl sådär..
ville bada, men alla som bada ba ja känner inte mina tååår, fyfan va kaaallt!
o linnea sa typ att de va så kallt så hon inte visste hur hon skulle simma, eller nåt ja ba, ehm.. näää.. ja tror inte ja badar.. ;d
anyway, så är de skolkort imorn! vettefaan va ja ska ha på mej..
o ja fråga henne om ja skulle få sitta hon ba: ja, du kommer nog få sitta ja ba noooo..
venne vf ja inte gillar o sitta men,
ska nog ha min blå randiga, (den nya)
eller min nya svarta med saker på axlarna..
hmmm....
de är idol snart också, missa igår, fan.
vet nån om sebastian krantz eller olle hedberg* kom vidare ? (:
de är dom två ja hejar pååå,
fast de har ja kanske redan sagt haha
ska kolla kläder jag ska ha på mej imorn,
pööööössen(L)
martin stenmark i typ.. maj eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0