Måndag!

Hej, är hos mamma nu skulle egentligen varit hundvakt men hon åkte aldrig.. Men aja, tydligen skulle jag till allum idag? :O Jag visste inte, så ja åkte till banken o fixa id-kort ist..:) VARFÖR KAN MAN ALDRIG BLI FIN PÅ SÅNNA KORT? blä uch o fy.
Jag har bestämt mej attt klippa av mig håret och skaffa löshår. Det är meeegaslitet.:o Typ 1 dm måste ja klippa av ju.. och kort hår funkar inte riktigt på mig...
Och en dampmobil ligger brevid och vibrerar.. Intressant o störande.:)  Ska fixa lite kläder o sen kmr pappa och hämtar mig.. Orkar inte åka buss i de här ''fina'' vädret.:P
32 dagar kvar! (julafton&mobiiiil) :D:D
Cya! ♥
Hehe, mitt internet dampa igår så de blev inga bilder... Men jag lovar och svär att jag lägger upp dom när jag kommer till pappa!
puss&kraaaaaaam
randombild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0