walla, walla !

tjaaa, jag har inte uppdaterat nåt, sorry :P
men ja har haft väärldsbäst (!) med daniella och nor ♥
jag lägger upp bilderna imorn. min kamera dog när jag skulle göra det :(
jag vet.. den dör mkt ?!
men bilderna kommer imorn, :)
och imorn ska jag va med daniella och nor igen. :)
vi ska ha en liten ''picknick''
fruktsallad :thumbup:
ska gå till henne vid tolv, så ska vi sitta i hennes trädgård eller nåt. vi får se ;)
skriver innan jag går imorn, tror jag.
älskar er, d & n. (L)
puss.


en sommar gammal bild på n & d.
och en blond daniella. (y)
hah, sry nellie (a)

Kommentarer
Postat av: nellie

haha.. jag minns inte att vi har tagit den bilden

& de va bara bra att du tog bort mej ;)

2010-06-22 @ 15:29:39
Postat av: daniella

HAHAHA , OMG !

jag har ju gult hår :O



FULLT PÅ MEJ .

älskar er <3

2010-06-22 @ 21:31:35
URL: http://heffaklumpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0