grattis till madde! ♥

hejhej, först vill jag bara säga grattis till madde som fyller tretton år idag. :)
men idag va det skola, och det sög som vanligt. men imorn är det friidrott. åh, jag suger på det...
det är så pinsamt om alla ska kolla på när jag misslyckas, haha.
och så ska man ha med sej ''massäck''
ska la ha med mej en macka o massa vatten, ska ju vara typ 25+ imorgon?
men förut låg ja i min säng och hade fönstret öppet och så lyste solen rakt på mej:) haha jag låg o sola i min säng?
iaf... de va riktigt skönt. blivit lite röd, himla svennepigment! :P
men nu ska ja göra mej iordning, sköla imorn.
puss och kram.
tar väl lite kort imorn, lägger upp dom när jag kommer hem. slutar 12.15, asgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0